Vi är branschens renaste städbolag!
Vår värdegrund gör skillnad både för dig som kund, som medarbetare och för miljön
Det är vi som driver QLNR
Hej! Suzanne och Mido här! Vi startade QLNR med en mission – att göra skillnad i branschen och höja statusen för yrket.
QLNR ska vara synonymt med kvalitet och lojalitet. Vi tar ansvar på flera olika sätt och är medvetna om att det är nödvändigt att göra skillnad i vår bransch.
Som kund ska du känna ett genuint engagemang från oss då vi värdesätter långa relationer och bygger ett bolag som är hållbart med medarbetare som mår bra, tycker det är roligt att städa och vill ta hand om dig som kund på bästa sätt.
För oss är alla medarbetare viktiga och alla behövs. Alla som är ute och servar er är våra reklampelare, som vi är otroligt stolta över och rädda om.
Vi vill revolutionera branschen
Vår bransch har varit tuff, i många år. Det finns starka tendenser till att företag ser det som en bragd att jobba så fort som möjligt, till så liten peng som möjligt. För vems skull då tänker vi? Det är ingen som vinner på det, om du tänker efter.
Vi skulle inte vara där vi är idag om vi inte vågade jobba efter vår värdegrund. Vi vill gå längst fram och göra saker annorlunda än många andra i vår bransch. Därför satsar vi på och sätter medarbetarna i första rummet.
Häng med på vår resa och gör skillnad du också, oavsett om du är kund eller medarbetare! Tillsammans har vi som ägare och ledningsgrupp 34 år gemensamt i branschen och med den erfarenheten och vår insyn i hur den kan vara så kommer vi att göra skillnad.
Kontakta oss gärna för mer information eller frågor!
Vår värdegrund
Quality – Vårt motto är “Aldrig en missnöjd kund”. Vi utför allt arbete i toppkvalitet och viktigt för oss att ge våra medarbetare rätt förutsättningar för att utföra uppdragen.
Loyalty – Lojalitet lönar sig! Vi är lojala mot såväl dig som kund som medarbetare. Vi jobbar för långa relationer, långsiktighet och värdesätter ärlighet.
Necessity – Vi förnyar & förändrar ständigt branschen.
Responsibility – Vi vill göra rätt! Att ta ansvar får också våra medarbetare att växa och gör bolaget mer hållbart.